VVP1 wint met 5-2 dankzij ‘Hatrickhero’ Jack en klimt naar de 3de plek

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Vandaag stond de belangrijke thuiswedstrijd tegen OFB op het programma, waarin beide ploegen de aansluiting bovenin wilde pakken.
Deze week gebeurde dit onder toeziend oog van: Mick Havermans & Indra (zie foto) als pupillen van de week uit de JO8.

Pernis wacht tevens nog steeds op de uitspraak van de gestaakte wedstrijd tegen Vlotbrug(1-2 voor in minuut 77)
In de 1e helft schoot Pernis uit de startblokken en binnen 20 minuten stond het maar liefst 3-0, zowaar 3x Jack Peelen!!
Jack voelt zich goed dit seizoen en dat betaalt zich uit op het veld, uiteraard ook complimenten aan de bediening van Jack.

Hierna verslapte de concentratie helaas en stond het binnen no-time weer 3-2.
Gelukkig schoot Vincent v/d Horst vlak voor rust de 4-2 binnen, maar dit was zeker nog niet gespeeld. In de 2de helft bracht Miguel Munoz een kleine wijziging door in de tactiek en was de controle er gelukkig weer.

OFB scoorde nog 1x & Pernis ook d.m.v. Quincy Beaumont. Eindstand 5-3.
Geen makkelijke overwinning, maar wel verdiend en O zo belangrijk!

Pernis klimt naar de 3de plek op 3 punten en 1 wedstrijd minder dan de nummer 1 NBSVV, welke zaterdag op het programma staat op Sportpark de Kreek.

Uiteraard ging Jack Peelen vandaag met de wedstrijdbal naar huis!

unnamed_2.jpg
Pupillen van de week: Mick en Indra