Kika

één van de eerste acties die de v.v. Pernis heetft ondernomen is dat het zich heeft verbonden aan de Stichting Kika. Lees verder over dit geweldige initiatief

De stichting heeft als algemeen doel: het werven van fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn en strijd, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd.

Meer specifiek streeft KiKa naar:
1. Verhoging van de genezingskans.
2. Verbetering van de kwaliteit van de behandeling (minder agressief waar mogelijk).
3. Vermindering van bijwerkingen na de behandeling (effecten op latere leeftijd).

Onze gehele jeugdafdeling zal het KiKa logo, als steun aan deze stichting, op het shirt dragen. Het sponsoren van shirts behoort hiermee tot het verleden. Elf- en zevental sponsoring komt hiervoor terug, met een lagere instapmogelijkheid en verbinding aan een fantastisch goed doel voor sponsoren. Uiteraard kunnen de tassen, inloopjacks en –shirts  e.d. wel worden voorzien van sponsoring.

Voetbalvereniging Pernis, als hoeksteen van de samenleving.

Ga voor meer informatie naar de website van KiKa: www.kika.nl