Verslag VV Pernis 1 - DRL 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Na een prima voorbereiding stond vandaag de hervatting van de competitie op het programma tegen DRL 1. Dit gebeurde vandaag onder toeziend oog van de pupillen van de week: Boaz Luca Haider & Sam van de Berg.
Sponsor van de wedstrijdbal was vandaag Karwei-Hoogvliet.

Pupillen.jpg

Tijdens de bespreking werden de pupillen V/D week voorgesteld en hadden wij het heugelijke nieuws te delen dat de Hoofdtrainer Miguel Munoz, assistent/keeperstrainer Mario van Wingerden & verzorger Cees den Ouden allemaal een jaar hebben bijgetekend om zo verder te bouwen met deze selectie volgend seizoen. Hier zijn wij als elftal en zeker ook als club zeer content mee. Volgend seizoen komt er alleen een vacature open als vlagger, indien je hier interesse in het dan graag even melden bij Leonard het hart of Kevin Koert.

Waar Pernis met de normale voorbereiding aan de wedstrijd begon, kwam DRL pas 10 minuten voor de aftrap het veld op.
Dit was iets wat wij niet elke week zien, maar Pernis probeerde zich hierdoor niet uit het veld te laten slaan.

Toch startte de wedstrijd stroef en was het al met al een matige 1e helft, de grootste kans was nog voor DRL met een schot op de lat. We gingen dan ook rusten met een stand van 0-0

In de rust hamerde de trainer erop dat de jongens scherp moesten blijven, maar predikte vooral rust en dat ze vertrouwen in zichzelf moesten houden. Die goal die komt vandaag wel.

In de 2de helft kwam Pernis dan ook beter voor de dag, het werd zeker geen geweldige wedstrijd maar er werd ook weinig weg gegeven. Mede door 2 goals van Jack Peelen en 1 goal van Collin Holkamp werd er een overtuigende 3-0 overwinning geboekt!

Na afloop werd er dan ook samen met de Pupillen van de week een feestje in de kleedkamer gevierd. Zaterdag 10/2 heeft de selectie vrij af, de zaterdag erop (17/2) speelt de selectie een oefenwedstrijd thuis tegen Hermes DVS om 14:30 uur.

Het 1e bivakkeert nu stevig op de 2de plek, het gat met GOZ is nog  6 punten en die gaan ze in Maart nog krijgen. De competitie word op 24/2 weer hervat, uit tegen Simonshaven.

overwinning.jpg