Verslag VV Pernis 1 - VV Hekelingen 1

4e klasse H

23 november 2019 14:30

Onbekend

Vandaag zullen we moeten aanvangen tegen een directe concurrent zonder de geschorste Mikey en de geblesseerde Remco. Na een week niet voetballen moeten we de draad weer oppakken. Met balsponsor van de week Grando keukens en bad, waarvoor dank, zal dat moeten lukken.

De eerste helft kenmerkt zich door veelvuldig balverlies aan onze kant, veel kleine overtredingen waardoor Hekelingen tot vijf keer een vrije schop vanaf de zelfde kant punt zestien mocht nemen. Aan de andere kant hebben we deze helft nog niets kunnen uitrichten. Rust 0-0.

We beginnen de tweede helft met Devin van Mastrigt voor Guido Peelen.
Direct na rust gaat het helemaal fout. Binnen twee minuten staat het 0-2. Direct hierop mag Niels van der Horst de plaats van Jeffrey de Snaijer innemen. Laatste wissel, na een hachelijke situatie in onze zestien, Ryan voor Kristian.

In de35e minuut na rust valt de 0-3 waarmee de wedstrijd gespeeld is. Enkele minuten hiervoor lukte het Pernis nog om aanvallend iets uit te richten. Helaas leidde dit niet tot grote kansen dan wel doelpunten. Het zit er vandaag niet in.
We eindigen met een eindstand van 0-3 en moeten ons herpakken voor de wedstrijd van volgende week in en tegen Simonshaven.

Opstelling: Justin Schipper; Zidane Lo-Kioeng-Shioe; Jesse Bouman; Rick Kleinjan; Brett den Uijl; Nick de Bruin; Milan Goudzwaard; Bart van der Steen; Kristian Maurits; Guido Peelen en Jeffrey de Snayer.

Wissels; Niels van der Horst; Collin Holkamp; Vincent van der Horst en Mitchell Speksnijder en Devin van Mastrigt en Ryan Speksnijder.

Scheidsrechter: Wim Boer