Wedstrijdverslag VV Pernis 1 - Oud-Beijerland 1

Oud-Beijerland 1

25 mei 2019 14:30

Basis:
Jeff Meijboom ; Roderick Vlak; Vincent van der Horst; Jeffrey de Snayer; Izak Lavooij, Kevin Mackay; Quincy de Lobel; Milan Goudzwaard; Mike Witte; Gino Blom en Collin Holkamp

Wissels: Guido Peelen; Tristan van Dijk ; Jesse Bouman; Bart van der Steen en Justin
Schipper.

Een wedstrijd vandaag tegen Oud Beijerland, onder toeziend op van Arco Ketting als
balsponsor namens de Jong bemiddeling en pupil van de week Sam de Raadt, om des
keizers baard in aanloop naar de nacompetitie volgende week. Maar om dan binnen een
minuut al zo gemakkelijk de 0-1 weg te geven. Al na 12 minuten en een aantal kansen voor de gasten 0-2 door een oud-speler van Pernis, John van Tiggelen.

Wat moet er gebeuren om de volgende week goed voor de dag te komen? Met z’n allen de rug rechten en alles geven voor je club en je maten.
Guido neemt al snel de plaats in van Milan en Bart voor Gino. Zo in de loop van de eerste helft komen we toch tot een aantal goede kansen maar helaas levert het geen doelpunten op.

Rusten met 0-2.

Heel handig, door een onjuiste waarneming en beslissing van de scheidsrechter levert het daarop volgende commentaar ons drie gele kaarten op: 1 voor Quincy en 2 voor Kevin die hierdoor geschorst is voor de eerst volgende wedstrijd. Net nu we iedereen zo hard nodig hebben. Bij de stand van 0-2 wordt de goed ingevallen Guido weggestuurd op links en dieheeft oog voor de meegelopen Bart die helaas vrij vanaf 9 meter de keeper van OSV niet weet te passeren. De scheidsrechter beleeft niet zijn sterkste optreden vandaag want ook een handsbal binnen de zestien wordt niet gezien en uit de daaropvolgende aanval van Oud-Beijerland valt de 0-3. Niet van belang voor de competitie maar jammer in de aanloop naar volgende week.

In de 82e minuut valt de 0-4 en met tien man wordt het steeds moeilijker om te blijven
voetballen. Vijf minuten voor tijd valt ook Collin nog uit waarvoor Tristan de plaats inneemt.
We eindigen de wedstrijd met 0-4 en spelen volgende week om 14:30 uur in Pernis tegen D.V.V. ‘09 de 1e beslissingsfinale op weg naar mogelijke handhaving in de 3e klasse , een overwinning is vanaf nu nog het enige wat telt.

Dus kom allen om het 1e te steunen, ze kunnen jullie steun goed
gebruiken en zullen dit ook zeer waarderen!

Pupil van de week: Sam de Raadt
Pupil van de week