Verslag VV Pernis 1 - Rozenburg 1

Rozenburg 1

11 mei 2019 14:30

Basis:
Jeffrey Meijboom; Roderick Vlak; Jari Damen; Mike Witte; Brett den Uyl; Jeffrey de Snayer; Izak Lavooij; Bart vd Steen ; Milan Goudzwaard ; Gino Blom, Quincy de Lobel

Wisselspelers:
Jeffrey de Snayer; Marvin Fernandez; Ryan Speksnijder; Collin Holkamp

We spelen vandaag met de wedstrijdbal gesponsord door van der Pols en in aanwezigheid van de pupil van de week de 8 jarige Stijn van Kalken.

De eerste van 3 wedstrijden van de lopende competitie waarin we ons voor dienen te bereiden om met een goed gevoel de nacompetitie in te kunnen gaan.

Helaas laten we dat vandaag niet zien en bereiken we nooit het niveau wat nodig zal zijn als we straks hopenlijk 3 finale wedstrijden moeten spelen en deze finales ook alle drie moeten winnen om ook volgend seizoen in de 3e klasse te mogen uitkomen.

Wat minimaal daarvoor nodig is om als een team de nacompetitie in te gaan en ook daarin is de komende 3 weken nog een schone taak weggelegd voor trainers / staf en spelers om dit voor elkaar te krijgen.

Over de wedstrijd zal ik kort zijn. In de 1e helft komen we op alle vlakken veel tekort en loopt Rozenburg uit naar een regelmatige 0-3 voorsprong waarbij wel dient te worden aangetekend dat ze hierbij enorm geholpen worden door het slecht en kinderlijk verdedigen van onze kant, dit is iets wat er straks in de nacompetitie zeker niet mag gebeuren.

Ondanks alles creeeren we zelf ook wel een aantal mogelijkheden maar zoals al het hele seizoen is scoren een probleem.

In de 2e helft is het wel positief om te zien dat het team blijft strijden voor een beter resultaat en we krijgen ook kansen incl. een strafschop maar weten ook die helaas niet te verzilveren.

Na 15 minuten in de 2e helft scoort Rozenburg ,dat wel wat gas terug neemt in de 2e helft dan ook nog de 0-4 wat ook tevens de eindstand is.

In de 1e helft wordt de geblesseerd geraakte Mike vervangen door Jeffrey en in de 2e helft komt Collin nog in het veld voor Milan en vervangt Ryan de geblesseerd uitgevallen Jari.

Conclusie : er is nog veel werk aan de winkel maar zoals we deze week met zijn allen hebben kunnen zien in het voetbal is alles mogelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pupil van de week: Stijn van Kalken
Pupil van de week