Verslag Vierpolders 1 - V.V. Pernis 1

Vierpolders 1

3 november 2018 14:30

Basis:
Marvin Fernandez Iglesias; Roderick Vlak, Melvin van Eijk, Mike Witte, Izak Lavooij, Quincy de Lobel, Ari Pauletta, Jari Damen; Gino Blom; Jeandre Andrea en Zidane Lo Kioeng Shioe.

Wisselspelers:
Jeffrey Meijboom. Brett den Uijl; Roy Kuhleman en Ivan Oversluizen.

Scheidsrechter: Hanin

Lukt het v.v. Pernis om de nare smaak van verleden week weg te spoelen na het debacle tegen D.J.S. We hebben een week de tijd gehad om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Wel vandaag weer met enige aanpassingen ten opzichte van de voorgaande wedstrijd.

Maar niets is minder waar. Al na twee minuten wordt er weer slap verdedigd en kan de linkerspits van Vierpolders de 1-0 scoren.
Wat volgt is een periode met veel foute en te gehaaste passes en waarbij in de 20e minuut nog redding door een attente Jari moet worden gebracht op de doellijn.
Na 33 minuten de eerste goed lopende aanval over rechts die dan ook goed voor het doel komt waarna Gino ogenschijnlijk tegen de bal moet aanlopen, maar helaas.
Twee minuten voor rust wordt Gino op rechts in stelling gebracht maar wat volgt is een slap schot zonder overtuiging. Kort hierna na goed doorzetten van Izak nog een kans voor Roderick en in het vervolg hiervan een snelle uitbraak van Vierploders na weer een zeer onzorgvuldige pass van ons dwars door het centrum met als gevolg 2-0.

Na de rust, is de eerste kans voor Pernis waarbij Gino en Quincy elkaar in de weg lopen. Gino wordt in de 54e minuut vervangen door Damian. Pernis is wel wat feller uit de kleedkamer gekomen maar loopt dan wel tegen het gevaar van counters op.
Een vrije trap van Vierpolders wordt door Marvin uit de hoek getikt. Direct hierna volgt een kans aan de andere kant waar Ari de bal over schiet. Na 17 minuten leidt balverlies van Melvin tot een kans voor leeg doel maar de aanvoerder van Vierpolders presteert het om over te schieten.

Met nog een kwartier te gaan komt Roy in de ploeg voor Zidane en wordt alles op de aanval gegooid. Helaas moet Jari, die een verdienstelijke wedstrijd speelde, met kramp van het veld en in zijn plaats is Bret geposteerd.
Pernis probeert uit alle macht het tij te keren.
Voor de volgers is er eerst a.s. dinsdag thuis om 20:00 uur een wedstrijd om de Palace Casiono Cup tegen OHVV en volgende week is er geen competitie maar spelen we uit bij Rotterdam United om 15.00 uur.
Terwijl ik dit schrijf volgt een hachelijke situatie voor ons doel waar Marvin al is gepasseerd en Izak tot twee keer toe redt op de doellijn.

We kunnen stellen dat in de tweede helft er alles aan is gedaan om nog een resultaat te behalen maar dat dit helaas niet genoeg was.