Verslag OVV 1 - VV Pernis 1

v.v. Pernis 1

20 april 2019 14:30

Basis:
Jeffrey Meijboom; Roderick Vlak; Jesse Bouman; Mike Witte; Brett den Uyl; Jeffrey de Snayer; Izak Lavooij, Quincy de Lobel ; Bart vd Steen ; Milan Goudzwaard ; Gino Blom.

Wisselspelers:
Marvin Fernandez; Collin Holkamp, Bart Gerlag; Jari Damen, Kevin Mackay.

Helaas is er ook vandaag weer een minuut stilte voor aanvang van de wedstrijd , deze keer voor weer een lid van onze club nl. Lou ‘t Hart die deze week is overleden.

We zijn benieuwd of we de ingezette lijn van de afgelopen 3 wedstrijden voort kunnen zetten met een goed resultaat tegen OVV , een ploeg die nog volop strijd om een ticket voor de nacompetitie voor promotie naar de 2e klasse.

Of het de toch wel klamme temperatuur betrof ,maar in deze wedstrijd tegen wel een goede tegenstander zijn we vanaf het begin niet in de wedstrijd geweest en speelden na 31 minuten en een 3-0 achterstand een kansloze wedstrijd.

Tot minuut 18 was er weinig te beleven al konden we toen al zien dat OVV de betere en bovenliggende partij was wat tussen minuut 20 – 35 resulteerde in 3 doelpunten waarbij wij ook niet de noodzakelijke duelkracht en passie toonden om dit te voorkomen.

Het is hierna nooit meer een wedstrijd en er ontstaat dan al snel onderlinge irritatie en richting scheidsrechter wat we na deze wedstrijd weer snel achter ons moeten laten en ons vizier volop moeten gaan richten op de komende wedstrijden ter voorbereiding op de nacompetitie.

1 slechte wedstrijd kan maar vanaf nu gewoon alle neuzen dezelfde kant op en doorgaan waar we mee bezig waren.

De 2e helft kunnen we ook kort af doen met een regelmatig oplopende score : 4-0 / 5-0 / 6-0 en de 6-1 van invaller Bart Gerlag die attent een voorzet vanaf rechts van Milan binnen tikt. In de 1e helft was Collin al in de ploeg gekomen voor Gino en in de 2e helft was Kevin Mackay in de ploeg gekomen voor Quincy.

Dus leren van de fouten in deze wedstrijd en ook beseffen dat we elke wedstrijd met 14/15 man alles moeten geven en dat dan het voetbal bij ons ook wel komt .
Nu toewerken naar de laatste serie van 3 competitie wedstrijden te beginnen op zaterdag 11 mei thuis tegen Rozenburg.

Minuut stilte