Verslag VV Pernis 1 - GLZ Delfshaven, RVV 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Opstelling: Mitchell Speksnijder; Sem Solbrig; Brett den Uijl; Guido Peelen; Nick de Bruin; Beau Peelen; Erik Hout;  Iskander Ketting;  Makavelli Rodriquez ; Joey vd Zouwen ; Quincy Beaumont

Wissels: Bradley Nederpel; Ryan Speksnijder; Collin Holkamp ; Devin van Mastrigt; Mario van Wingerden; Mikey Witte

Vandaag spelen we met de wedstrijdbal gesponsord door hoofdsponsor van der Pols Pernis Machine verhuur BV.

Pupillen van de week zijn deze week , Noud van de Berg en Tom van Rosmalen.

GLZ is bezig om een moeizaam seizoen toch nog netjes af te sluiten en konden vandaag maar met de nodige moeite 8 spelers op de been krijgen. I.v.m. de afsluiting van een gedeelte van de tunnel was de tocht naar Pernis ook nog eens veel langer dan gepland en starten we een half uur later dan gepland aan de wedstrijd.

Het werd hierdoor natuurlijk nooit een wedstrijd maar alle credits aan de wel aanwezige spelers van GLZ en hun begeleiding dat ze de wedstrijd hebben afgemaakt en ook op heel sportieve wijze.

Voor Pernis was er nog een hele kleine kans indien SCO’63 en Simonshaven vandaag steken zouden laten vallen om mee te blijven strijden om het kampioenschap.

Er moest sowieso gewonnen worden om in ieder geval een ‘plaatsvervangende periodetitel ‘ te pakken.

Logischerwijs winnen wijzelf vandaag tegen dit ondertal maar wel heel sportief GLZ , na een ruststand van 8-0 met 18-1 en pakken hiermee dus een periodetitel.

Doelpunten makers:
Maka : 5
Iskander : 4
Joey: 3
Sem: 4
Devin: 1
Quincy: 1

Na afloop horen wij dat zowel SCO’63 als Simonshaven vandaag hun wedstrijd gewonnen hebben en dat daardoor SCO’63 niet meer in te halen is door Pernis.

Volgende week de laatste wedstrijd in de reguliere competitie uit bij SCO’63.
Dit is natuurlijk toch een leuke afsluiting van het seizoen omdat SCO‘63 kampioen kan worden en voor ons tegelijkertijd een hele goede test hoe we ervoor staan om straks de nacompetitie in te gaan, welke zeer waarschijnlijk zal starten met een wedstrijd op 3 juni.

Volgende week volgt na de wedstrijd tegen SCO ’63 meer informatie over het vervolg in de nacompetitie.

WhatsApp_Image_2023-05-14_at_10.33.25.jpeg

WhatsApp_Image_2023-05-14_at_10.05.01.jpeg