Verslag VV Pernis 1 - OFB 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Na weer een aantal weken niet in competitieverband te hebben gevoetbald wacht  deze zaterdag een nieuwe uitdaging voor ons jonge elftal. Met nieuw in de gelederen Guido Peelen, terug op het nest na uitstapjes bij Spijkenisse en Rijsoord een welkome aanvulling voor de groep. Vandaag is de balsponsor Karwei Hoogvliet en ook zijn de pupillen van de week Natan uit JO08 en Indra uit JO07 aanwezig.

Vandaag zonder de afwezigen Brett, Iskander en Makavelli die om verschillende redenen niet beschikbaar zijn voor trainer Miguel Munoz, die zijn verblijf in Pernis met een jaar verlengd heeft. Met de overige trainers wordt op korte termijn gesproken en wanneer daar duidelijkheid over is volgt er spoedig een bericht op de site.

Over de wedstrijd wil ik niet te veel vertellen.  Er was helaas voor de Pernis supporters niet zoveel te genieten zoals we dat de laatste tijd juist wel konden. Pernis ging te veel mee in het spelletje dat O.F.B. beheerst, het zoveel mogelijk ontregelen van de tegenstander, veel en gemakkelijk op de grond gaan liggen en dat veelal zonder redenen. Misschien had de verder goed leidende scheidsrechter E.J. Vermeulen, slechts 18 jaren jong en pas begonnen met het fluiten van seniorenvoetbal, hier iets meer tegen mogen optreden.
Laten we vooral niet vergeten: het verlies van vandaag is niet het gevolg van het optreden van de scheidsrechter maar wel het collectieve falen van de onzen. Een offday waar je een keer tegen aanloopt.

Het positieve van deze dag is na in de ochtend de overwinning van het tweede elftal op D.V.O. ‘32. Met een uitslag van 2-1 en het optreden van Dennis van Katwijk als scheidsrechter, waarvoor uiteraard onze dank, begon de zaterdag mooi.

Na de wedstrijd van het eerste volgde een optreden van zanger Benjamin Gouweleeuw. Dit optreden is een kadootje aangeboden door de selectie van 1 en 2 als dank voor alles wat voor de groep rondom en tijdens de wedstrijden geregeld wordt door zeer veel vrijwilligers. Daarnaast vult de selectie ook de plekken achter de bar in tijdens deze uren.
De volle kantine laat zien dat een ieder hier blij mee is.

Basiselftal: Mitchell Speksnijder; Sem Solbrig; Bradley Herkenraad; Vincent van der Horst; Nick de Bruin; Beau Peelen; Ryan Speksnijder; Quincy Beaumont; Jordy van der Kuijt; Guido Peelen en Mikey Witte.

Wisselspelers: Joey van der Zouwen; Marques van Nielen; Devin van Mastrigt; Bradley Nederpel en Delano Vermeer

unnamed.jpg
Pupillen van de Week, Nathan en Indra