Wedstrijdverslag VV Pernis 1 - AGE-GGK 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Vandaag weer direct een 6 punten thuiswedstrijd bij de herstart van de competitie met als tegenstander AGE-GGK.

Na het bezoek van “Storm Eunice “ is er veel dank verschuldigd aan de vrijwilligers die er voor gezorgd hebben dat de schade zo goed en zo kwaad als mogelijk verholpen is.
En tevens de gevaar opleverende situaties op het complex verwijderd zijn, of afgezet, zodat er toch gewoon gevoetbald kan worden op deze “normale 1e zaterdag “ na de Corona stop.

Vanaf hier nogmaals dank aan alle vrijwilligers die hiervoor hebben zorg gedragen.

Het is direct voor vv Pernis een belangrijke wedstrijd om te trachten AGE bij te halen in de strijd om de onderste posities.

Het wordt helaas een wedstrijd om snel te vergeten , in de 1e helft speelt alles zich vnl. af op het middenveld met praktisch geen gevaar voor beide doelen met wel een voetballend wat beter AGE en een hard werkend vv Pernis maar wel heel veel onnauwkeurigheid in de passing bij beide partijen.
En als er al wat dreigende situaties ontstaan treden beide keepers resoluut op.

In de 2e helft start vv Pernis een stuk agressiever en weet het een aantal keren dreigend voor de goal te komen zonder daarbij echte 100% doelkansen af te dwingen.

De 1e waarschuwing komt echter van AGE maar gelukkig voor vv Pernis eindigt de inzet op de paal naast Marvin Nootenboom.

Het spel golft nu wel meer op en neer maar is en blijft zeer onzorgvuldig van beide kanten waarbij daarnaast ook vaak de lange bal wordt gehanteerd en dat is met de weersomstandigheden ook niet de makkelijkste oplossing.

De beste kans van de wedstrijd krijgt AGE net voor tijd maar ook deze inzet wordt door onze uitblinker Marvin Nootenboom met een katachtige redding uit de benedenhoek getikt.

In de 2e helft komen :Zidane Lo-Kioeng-Shioe ; Collin Holkamp ; Erik Hout en Joey vd Zouwen in het veld voor Wessel Eldering; Sem Solbrig ; Makavelli Rodriquez en Milan Goudzwaard.

Al met al een teleurstellende wedstrijd en het geeft nogmaals aan dat alles en iedereen er zich van bewust moet zijn dat we alles uit de kast moeten halen in de rest van het seizoen om weg te komen van de onderstaande plaatsen.

Start Opstelling: Marvin Nootenboom; Sem Solbrig ; Bradley Herkenraad ; Brett den Uijl ; Vincent vd Horst ; Nick de Bruin ; Milan Goudzwaard ; Makavelli Rodriquez ; Wessel Eldering ; Devin van Mastrigt; Niels vd Horst.

Volgende week  komt koploper Hermes DVS op bezoek