Wedstrijdverslag VV Pernis 1 - PPSC 1

3195GM
PERNIS ROTTERDAM
tel. 010-2361861

Opstelling: Marvin Nootenboom; Melvin van Eijk; Brett den Uijl; Nick de Bruin; Milan Goudzwaard; Vincent van der Horst; Erik Hout; Devin van Mastrigt; Zidane Lo Kioeng Shioe; Wessel Eldering; Iskander Ketting

Wissels: Nico Waltmans; Givano Soukotta; Collin Holkamp; Niels van der Horst; Bram Koster en Marvin Fernandez Iglesias

Doordeweeks voetballen gaat Pernis niet slecht af. Toch blijft onze plaats in de stand precair ondanks de twee gelijkspelen tegen Blijdorp en Maense.

Vandaag, met dank aan onze balsponsor KETTING FINANCIEEL ADVIES, PPSC waar we eerlijk gezegd in de heenwedstrijd weinig hadden in te brengen, maar ook vandaag beginnen we gewoon met 0-0. Verrassend in de opstelling is de naam van Erik Hout.

Vandaag ook voor het 1e in ieder geval de laatste thuiswedstrijd op grasveld 1. Aan het einde v.d. maand wordt er noodzakelijk “Groot onderhoud” gepleegd waardoor wij 4/5 maanden ( inclusief gedeelte van het nieuwe seizoen ) niet kunnen beschikken over veld 1.

Pernis begint enthousiast wat resulteert in een drietal hoekschoppen in twee minuten.
Hierna is het PPSC dat meer aandringt en na 26 minuten verliest Vincent zijn duel en dan kan de tegenstander vrij afleggen en laten binnen tikken, derhalve 0-1.

Al snel hierna komt een verdediger van PPSC zeer ongelukkig neer, Jerry Soares Lopes, die helaas per ambulance van het veld moest.
Wij van voetbalvereniging Pernis wensen PPSC en Jerry in het bijzonder sterkte en een voorspoedig herstel.

De wedstrijd is in overleg met scheidsrechter en de beide clubs hierna gestaakt.

Volgende week de uitwedstrijd tegen AGE-GGK om 14.30 uur.

Schermafbeelding_2022-04-10_111744.png