Verslag De Jonge Spartaan 1 - VV Pernis 1

30 maart 2019 15:00

Scheidsrechter: Streef

Basis:
Jeffrey Meijboom; Roderick Vlak; Jesse Bouman; Mike Witte; Brett den Uyl; Jeffrey de Snayer; Izak Lavooij, Quincy de Lobel; Milan Goudzwaard; ; Gino Blom; en Zidane Lo Kioeng Shioe.

Wisselspelers:
Mitchel Speksnijder; Ryan Speksnijder; Collin Holkamp en Tristan van Dijk.

Een bijzondere dag. Soms is het beter om stil te staan bij gebeurtenissen die vele malen belangrijker zijn dat het bij ons zo geliefde voetbalspel.
Zo ook vandaag waar onze club in zeer grote getale aanwezig was bij de afscheidsceremonie na het overlijden van Rianne van der Horst, echtgenote van Cor, de elftalleider van ons eerste en tevens moeder van onze leden Tessa en Stef en daarnaast ook Anouk.
Waar een kleine club groot in kan zijn.

Vervolgens met zijn allen naar Middelharnis, alwaar de Jonge Spartaan op ons wacht, waarbij een bedankje naar deze club gaat voor de medewerking voor het verplaatsen van het aanvangstijdstip naar 15.00 uur.

Ik wil voor vandaag volstaan met het vermelden van de uitslag waarbij het toewerken naar de nacompetitie het van grootste belang is.
Toch een groot compliment aan de ploeg voor een overwinning met 0-3 na alle emoties van vandaag.

35’. Milan Goudzwaard. Gele kaart
43’ 0-1 Izak Lavooij.