Verslag Den Bommel 1 - V.V. Pernis 1

Den Bommel 1

9 februari 2019 14:30

Basis:

Jeffrey Meijboom; Mike Witte; Melvin van Eijk, Izak Lavooij, Quincy de Lobel; Jari Damen;Brett den Uijl; Gino Blom; Bart Gerlag; Roderick Vlak en Milan Goudzwaard

Wisselspelers:
Vincent van der Horst; Mitchel Speksnijder; Tristan van Dijk en Erik Hout

De KNVB zou in haar reglementen misschien ook moeten opnemen dat bij extreme windsnelheden ook een reden voor afgelasting zou kunnen zijn.

We gingen gisteren met windkracht 6/7 van Pernis af en kwamen met ca windkracht 8 aan in den Bommel.

Omdat er toch gevoetbald werd kon dit bijna niet anders dan in een foutenfestival uitdraaien met grote kans op een winnaar met het meeste geluk van de wind.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn , het verwachte foutenfestival/slecht voetbal van beide kanten waarbij uiteindelijk een gelijkspel 0-0 een goede weergave was van het vertoonde.

Hopenlijk volgende week thuis tegen koploper Binnenmaas betere omstandigheden om een wedstrijd te voetballen.