Verslag GHVV'13 1 - VV Pernis 1

GHVV'13 1

8 december 2018 14:30

Basis:
Jeffrey Meijboom; Melvin van Eijk, Izak Lavooij, Quincy de Lobel, Jari Damen; Bart van der Steen; Gino Blom; Damian de Jong, Mike Witte en Zidane Lo Kioeng Shioe , Milan Goudzwaard

Wisselspelers:
Erik Hout , Niels Degenaars (in 80 minuut voor Gino ), Rishkel Lo Kioeng Shioe ( in 85 e minuut voor Damian)

Mensen die vanwege de kerstmarkt in Heenvliet een kwartiertje later op het sportcomplex aankwamen en naar het score bord keken dachten dat die defect was, er stond nl. 3-2 …..

Na een bizar foutenfestival in het eerste kwartier bemoeilijkt nog door het spekgladde en boter zachte veld i.c.m. windkracht 7 had de tussenstand trouwens gemakkelijk nog hoger kunnen zijn.

Gratis tip vooraf wat zomaar iets zou kunnen helpen schoenen met wat hogere noppen….

Score verloop 1-0 gevolgd door goal van Mike uit voorzet Damian 1-1
2-1 en 3-1 en uit de rebound door Damian 3-2 na een penalty ivm een overtreding op Mike en door Quincy ingeschoten en gestopte penalty .

Na het 1e kwartier volgden nog wel een aantal kansen over en weer en werd het spel er niet beter op en stond verbazingwekkend bij de rust nog steeds 3-2 als tussenstand.

In de 2e helft met windkracht 7 in de rug voor vv Pernis was de gedachte dat dit toch zou moeten kunnen leiden tot forse druk op de goal van GHVV.

In het eerste kwartier lukt dit nog wel zonder dat we tot echt grote kansen komen maar ook niets meer weggeven . Na 20 minuten in de 2e helft komt Quincy aan de bal op de rand van de zestien en haalt hard uit , en waar iedereen de 3-3 al bijna aantekende was er toch een fantastische redding van de keeper van GHVV die de 3-3 hiermee verijdelde.

Dit bleek tevens een van de laatste echte kansen en Pernis bleef wel proberen maar de overtuiging , voor zover aanwezig ,werd steeds minder en ook de ingebrachte wissels konden hierin geen verschil aanbrengen.

GHVV bleef makkelijk op de been en scoorde na fouten van ons zelf de 4-2 en 5-2 in de laatste 2 minuten van de wedstrijd.

Mannen elkaar bij elkaar rapen voor de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen RHS waarbij met een overwinning het toch heel anders is om de winterstop in te gaan.