Verslag Rozenburg 1 - V.V. Pernis 1

3e klasse D

24 november 2018 14:30

Basis:
Jeffrey Meijboom; Melvin van Eijk, Izak Lavooij, Quincy de Lobel, Ari Pauletta, Jari Damen; Bart van der Steen; Gino Blom; Jeandre Andrea en Zidane Lo Kioeng Shioe en Bart Gerlag

Wisselspelers:
Marvin Fernandez Iglesias; Erik Hout en Ivan Oversluizen en Niels en Vincent van der Horst.

Een week na de verdiende overwinning tegen Botlek een nieuwe uitdaging. Tegen Rozenburg, de ploeg waartegen we verleden seizoen twee keer tot een overwinning kwamen.
Reeds in minuut 1 een Kans om te schieten voor Rozenburg dat goed getackeld wordt.
Na veelvuldig slordig balverlies helpen wij Rozenburg aan de kansen, gelukkig maken zij daar niet veel gebruik van. Na 12 minuten dan toch ruimte voor een schot voor Izak maar te zacht en over. Direct daarna volgt alweer een kans voor Rozenburg, maar ook zij spelen erg onrustig. Na 26 minuten een geweldige kans voor Rozenburg maar voortreffelijk gekeept door Jeffrey. Rozenburg krijgt een wel heel gemakkelijke strafschop wegens hands, liggend op de grond tegen de arm aangeschoten, en de strafschop wordt benut namens Rozenburg door Brian van der Laan. 1-0 na 29 minuten. 2-0 na een buitenspel waarbij de scheidsrechter VANAF DE MIDDELLIJN constateerde dat dit niet zo was en het doelpunt toe kent.
Derhalve rusten met 2-0.

Als na 7 minuten in de 2e helft op het middenveld weer eens slordig balverlies is geleden krijgt Rozenburg hun derde goal in de schoenen geschoven.

Nu al kunnen we stellen dat er een hoop te repareren is de komende week.

Wel lukt het Ari op eigen kracht een geweldig schot te leveren welke helaas voor ons door de keeper werd gepareerd. Ondanks wel twee reddingen van Jeff wordt de 4e goal gemaakt in de 61e minuut. We zijn geen schim van verleden week. In de 74e minuut komt Vincent van der Horst voor Jari Damen en Erik Hout voor Bart van der Steen. Quincy krijgt nog geel, Niels van der Horst valt in voor Gino Blom en Rozenburg maakt hun vijfde doelpunt.

We eindigen in het schijnsel van het kunstlicht, een van de schaarse lichtpuntjes, op 6-0. Geen beste beurt en reden temeer om volgende week thuis tegen O.V.V. uit een ander vaatje te tappen.