Verslag 's Gravendeel VV 1 - VV Pernis 1

's-Gravendeel vv 1

Mannen, 1, 3e klasse D

19 mei 2018 14:30

Even een heel ander verslag dan gebruikelijk deze keer.

JA :WE HEBBEN HET NOG STEEDS IN EIGEN HAND !!!!!!!!!!

Na 6 nederlagen op rij hebben we nog steeds alles in eigen hand en komt alles aan op de laatste thuiswedstrijd van de competitie tegen directe concurrent Zinkwegse Boys.

Ja het klopt we hebben hele moeilijke 6 wedstrijden achter de rug
Ja de meeste wedstrijden hebben we verdiend verloren
Ja daarvan wordt het zelfvertrouwen niet groter
Ja dan ontstaat er weleens wat irritatie in een elftal

Maar dat telt nu allemaal niet meer.

Want

Ja a.s. zaterdag is een wedstrijd op zich
Ja we hebben het nog steeds in eigen hand
Ja er is de 100% overtuiging om deze klus te klaren
Ja we willen thuis toch een feestje gaan bouwen bij handhaving

En ja : na zoveel nederlagen wordt automatisch de kans volgens de statistieken op een overwinning toch echt ook steeds groter.

En ja zaterdag zal de hele vereninging vv Pernis achter het elftal gaan staan om dat kleine zetje mee te geven wat de jongens nodig hebben ( en ook zeer gewaardeerd wordt ).

Dus mannen Ja : nog 1 keer volle bak en als team knallen

De wedstrijd tegen ‘s Gravendeel gaf in de eerste 20 minuten een wat beter voetballend ‘s Gravendeel te zien met een aantal kansen die door een voortreffelijk keepende Jeffrey allemaal onschadelijk werden gemaakt.
Na deze periode kwamen we zelf ook wat meer aan voetballen toe en werden ook gevaarlijk via de debuterende Arrinnesson Pauletta ( Ari….) die direct liet zien ondanks de weinige trainingsuren en gebrek aan wedstrijdritme dat hij voor ons een zeer welkome aanvallende versterking is.Uit een van deze counters kreeg Zidane ook een grote kans maar wist deze helaas niet te verzilveren. 0-0 Rust.

In de 2e helft een vergelijkbaar spelbeeld met Jeffrey als grote sta in de weg voor ‘s Gravendeel maar toch ook weer al na 1 minuut in de 2e helft een zeer grote kans voor Gino die helaas op de lat kopte na een voorzet van Ari.
‘s Gravendeel bleef wel de boven liggende partij maar kwamen voor Pernis heel zuur d.m.v. een strafschop waar o.i. buitenspel aan vooraf ging op 1-0.

Heel kort hierna werd een schot van Pernis duidelijk ook met de hand door een speller van ‘s Gravendeel tegen gehouden in het strafschopgebied van ‘s Gravendeel en waar iedereen wachte op het fluitsignaal van de scheidsrechter voor een strafschop bleef dit nu wel (onbegrijpelijk) achterwege.

Hierna ontstond ere en open wedstrijd met kansen voor beide ploegen maar pas 5 minuten voor tijd viel de definitieve beslissing 2-0 voor ‘s Gravendeel met in de laatste seconde de 3-0 , voor de meeste aanwezigen ook vanuit een buitenspel situatie.

Jeffrey Meijboom, Ryan Speksnijder; Alex Smaling; Leon Nigg; Kris de Oude (Brett den Uyl) ; Gino Blom; Zidane Lo-Kioeng- Shioe; Kevin Mackay (Kevin Kroon); Mayles Glen; Ivan Oversluizen en Arrinneson Pauletta

Wisselspelers: Brett den Uyl; Niels vd Horst;Marvin Fernadez Iglesias; Kevin Kroon