Verslag Zinkwegse Boys 1 - v.v. Pernis 1

Zinkwegse Boys

Mannen, 1, 3e klasse D

9 december 2017 14:30

Pernis snakkend naar de winterstop.

Elke club heeft daar aan het einde van het jaar natuurlijk last van, maar de lijst met geblesseerden bij de vv Pernis heeft inmiddels een dusdanige omvang bereikt dat er reikhalzend naar de winterstop wordt uitgekeken.

Neemt niet weg dat we vandaag tegen Zinkwegse Boys een elftal dienen neer te zetten dat bereid is in ieder geval te strijden voor de punten in deze voor beide partijen nu al zeer belangrijke wedstrijd in de strijd tegen degradatie.

Helaas blijkt al snel in de wedstrijd dat we kwalitatief maar ook v.w.b. de noodzakelijke over mijn lijk mentaliteit dit niet allemaal op kunnen brengen om Zinkwegse Boys goed partij te kunnen bieden.
Met kunst en vliegwerk en goed keeperswerk van Jeff kunnen we dit tot 10 minuten voor de rust op 0-0 houden , maar als eenmaal de 1-0 gevallen is , is eigenlijk de wedstrijd al gespeeld. Net voor de rust maakt ZW Boys dan ook nog de 2-0.

Na de rust wordt er nog wel geprobeerd om de aansluitingstreffer te maken maar als die niet valt en vrij snel wel de 3-0 door ZW Boys, is alle nog aanwezige vertrouwen helemaal weg en loopt ZW Boys hierna nog gemakkelijk uit naar een hoge uitslag 6-0.

Rest mij wel waardering uit te spreken voor de spelers van het 2e die weer bereid waren om direct na zelf een volledige wedstrijd gespeeld te hebben ook weer aan te sluiten bij het 1e en ook daar hard nodig waren als invallers.

Volgende week nog de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen s Gravendeel en laten we daar in ieder geval laten zien dat we met een maximale inzet bereid zijn te vechten voor de 3 punten.

Opstelling Pernis:
Jeffrey Meijboom;Niels vd Horst; Leon Nigg ; Melvin van Eijk; Jesse Bouman ; Izak Lavooij; Clay Samy (Tristan van Dijk); Kevin Kroon; Gino Blom; Mayles Glen (Stefan van Kampen) ;Damian De Jong (Vincent vd Horst)