Verslag v.v. Pernis 1 – Zinkwegse Boys 1

Mannen, 1, 3e klasse D

26 mei 2018 14:30

HET DOEK IS GEVALLEN……MAAR NIET VOOR ONS

Onder bijzondere hete omstandigheden moest het vandaag gebeuren voor ons vlaggeschip.

Voorafgegaan door het tweede dat ondanks geschipper met mogelijke aanwezige spelers tegen Charlois aantrad en hun laatste partij van dit seizoen keurig afsloot onder deskundige leiding van Casper Nootenboom door met 2-0 te winnen. Een waardig slot.

Met dank aan de sponsor van de wedstrijdbal Living Fit en ook dank voor de aanwezigheid van een aantal sponsoren , die met hun bijdrage het voor ons als vereniging mede mogelijk maken een ook financieel gezonde vereniging te zijn en natuurlijk en niet als laatst dank aan de pupil van de week Levi Roodbol

Hierbij het laatste verslag voor dit seizoen, gelukkig geen nacompetitie meer.
Dan het eerste, dat aantrad met een temperatuur van 30 graden Celcius, en op een kurkdroog veld dat daardoor de bal veelvuldig deed opstuiteren. In de eerste helft werd het 0-1 door een bal die van richting werd veranderd en daardoor achter Jeff, die wederom een puike partij keepte, belandde. Dit werd ook de ruststand.

In de tweede helft bleef het lang 0-1 en na een half uur werd de tactiek aangepast door een paar wissels in te brengen en spelers naar voren te sturen om de druk te verhogen. Dit resulteerde in de 43e minuut in een doorkopbal van Izak die beloond werd met het doeltreffend afronden door Ari die daarmee direct en heel plezierig voor ons aantoonde een zeer welkome versterking de afgelopen 2 weken is geweest en zeker richting volgend seizoen . Een prachtige stand als je aan een gelijkspel voldoende hebt om weer een jaar door te mogen gaan in de 3e klasse.
Kind van de rekening hierdoor Zinkwegse Boys die nog een vervolg krijgen in de nacompetitie net als Rockanje en N.B.S.V.V. dat rechtstreeks gedegradeerd is.

Rest een dank aan allen die ons kluppie dit seizoen waar mogelijk hebben geholpen om dit te bereiken

En dan resten nu nog 2 zaterdagen waar door de organisatie van deze groots opgezette evenementen op ons aller aanwezigheid wordt gerekend om deze toernooi dagen tot een succes te maken :

Te beginnen op 2 juni het 7 tegen 7 toernooi en op
9 juni ons groots opgezette jeugdtoernooi