Verslag v.v. Pernis 1 - 's-Gravendeel 1 0-0 (0-0)

v.v. Pernis 1

's-Gravendeel vv 1

Mannen, 1, 3e klasse D

16 december 2017 14:30

Onbekend

Koud, beetje nat, beetje hagel, en toch op het echte gras spelen op het Pernisser complex onder toeziend oog van de trouwe schare uit het dorp en van daar buiten.

Het blijft goed om te zien en als dan ook de balsponsor van vandaag, apotheek Pernis, een afvaardiging aanwezig heeft en kan zien dat de voetbalsport leeft in Pernis dankzij onder andere hun bijdrage geeft dat een goed gevoel, vooral voor al die vrijwilligers die gedurende het seizoen alles in het werk stellen, of het nu gaat om bardiensten, lijnen kalken, in de keuken staan voor de inwendige mens, of allerlei randzaken en onderhoudswerkzaamheden verrichten en ook aan hen die al tijden bereid zijn hun nek uit te steken en een bestuursfunctie verrichten.
Een compliment is op zijn plaats.

Tijdens de eerste helft bleek vandaag dat ’s-Gravendeel het veldspel iets beter beheerste dan de v.v. Pernis, maar dat door met z’n allen keihard te werken wij het hen toch moeilijk kunnen maken. Veel kansen heeft dat niet opgeleverd waarbij wel vermeld dient te worden dat er toch een goed ingeschoten vrije trap door Izaak van de doellijn moest worden gekopt.

Ook v.v. Pernis liet zich niet geheel onbetuigd middels een kans voor Kevin die helaas op de keeper stuitte.

Begin tweede helft was de eerste kans voor Ivan die net als Kevin op de keeper stuitte, en zijn bal over zag gaan. Gedurende het vervolg werd het speelveld steeds meer open gegooid waarbij aan beide kanten kansen ontstonden en waarbij v.v. Pernis Jeffrey vandaag, en al vaker, dankbaar mag zijn voor al zijn goede ingrepen.

Duidelijk is vandaag wel gebleken dat met keihard werken er ook een resultaat te behalen valt. Ook een 0-0 wedstrijd kan tot op het laatste moment spannend zijn. Een op basis van inzet en strijd verdiend punt.

Hiervoor past dan ook een compliment aan allen inclusief begeleiding, wissels en spelers, als ook de gast assistent scheidsrechter van vandaag bij afwezigheid van Floor Lodder, Marco Roos.

Hiermee gaan we een voetballoze periode in, dinsdag a.s. is er nog een oefenwedstrijd bij W.C.R.

Wij wensen hierbij een ieder fijne kerstdagen toe en een goede en veilige jaarwisseling en tot ziens in 2018 bij de v.v. Pernis.

Johan Molendijk en Marcel Kommerkamp

Opstelling Pernis:
Jeffrey Meijboom; Stefan van Kampen; Melvin van Eijk; Leon Nigg; Izak Lavooij; Ivan Oversluizen; Glen May;; Kevin Kroon; Jesse Bouman; Gino Blom; Kevin Mackay.

Wisselspelers: Vincent van der Horst; Damien de Jong; Tristan van Dijk en Mitchell Speksnijder.

Gele kaart: Melvin van Eijk; Jesse Bouman

Balsponsor