Wedstrijdversslag v.v. Pernis 1 - NSVV 1

Mannen, 1, 3e klasse D

7 oktober 2017 14:30

Onbekend

Onder zware omstandigheden, de herfst heeft duidelijk zijn intrede gedaan, de wedstrijd tegen het altijd lastige N.S.V.V. Met Izak weer terug na zijn neusbreuk, als altijd storende factor voor de tegenstander en motor op het middenveld, werd een poging gedaan om N.S.V.V. zodanig te ontregelen dat zij niet aan voetballen toe konden komen.

Wel kwam de tegenstander regelmatig via de flanken gevaarlijk dicht bij het doel van Jeffrey maar toch was de grootste kans tot op dat moment voor het doel van N.S.V.V. middels een kopbal van Ivan die net voorlangs ging. Door een  mislukte trap  van Jeffrey

kwam NSVV toch dicht bij het openingsdoelpunt. In de navolgende minuten was het echter dezelfde Jeffrey die tot twee maal toe op een honderd procent kans geweldig reageerde en de tegentreffer voorkwam.

Hierna zakte het hoge tempo enigszins in en een ieder dacht met 0-0  de  rust in te gaan. Helaas was het toch nog na een mislukte opzet door v.v. Pernis en de daarbij gepaard gaande onderschepping door N.S.V.V. die de 0-1 in de 42e minuut op het scorebord bracht. Onnodig.

De tweede helft werd ongewijzigd aan gegaan en met net als in de eerste helft een tomeloze inzet en veel wilskracht. Dit leverde een aardig schouwspel op maar het blijkt dat wij maar moeilijk tot scoren komen. En als het dan toch nog een keer lukt om goed door de verdediging van N.S.V.V. heen te komen is het wel de grensrechter die geheel onterecht roet in het eten gooit. De man presteert het om zelfs bij een inworp voor buitenspel de vlag in de lucht te steken.

In de haast en de grote inzet wordt het spel er niet echt beter op en door vol op de aanval te spelen valt dan aan het einde van de tweede helft nog de 0-2  in de 89e minuut en in blessuretijd zelfs nog de 0-3. Dit is een geflatteerde uitslag maar we moeten het er wel mee doen. Een compliment voor de vechtlust en inzet tot aan het einde en volgende week weer een nieuwe kans. Met hard werken zullen de punten er ook gaan komen.

Opstelling Pernis:

Jeffrey Meijboom; Milan Goudzwaard; Melvin van Eijk; Alex Smaling; Izak Lavooij; Ivan Oversluizen;Mayles Glen ; Kevin Kroon; Bjorn van Kwawegen; Henk van Winden; Bart van der Steen.

Wisselspelers: Jeffrey Schroevers; Jari Damen; Damien de Jong; Marvin Fernandez-Iglesias

Gele kaart: geen