Verslag v.v. De Jonge Spartaan 1 – vv Pernis 1

28 januari 2017 14:30

Brouwer, W.

Onbekend

Op instelling , werklust en duelkracht werd er gisteren zeer verdiend gewonnen van NBSVV.
Als iedereen in de wedstrijd maar eerst probeert zijn wedstrijdje tegen de directe tegenstander te winnen is de basis al gelegd om uiteindelijk als team ook te winnen.

Het hier bovenstaande was een gedeelte uit het verslag van de uitwedstrijd in december tegen NBSVV.

Juist al deze elementen ontbraken in de wedstrijd tegen DJS en verklaart daarmee volledig de onthutsende (blamerende)nederlaag tegen mede laagvlieger DJS.

Het minste wat de groep trouwe supporters ( 120 km vv. ) verwachten is datgene wat hierboven vermeld staat door de spelers wordt gebracht en dan kan en mag je zelfs met 6-0 verliezen en zal je hier niemand over horen klagen.

Een verslag van de wedstrijd zou teveel van het goede zijn dus ik laat hier maar even bij.

Ik vertrouw erop dat er zoveel karakter in het team zit dat we volgende week tegen Botlek een op revanche belust team zien die zal laten zien dat dit een incident was.
Dat begint natuurlijk weer met een maximale trainingsopkomst en inzet deze week.
Kom op mannen nu even ballen tonen.

Opstelling Pernis:
Jeffrey Meijboom; Vani Mendes ; Izak Lavooij; Desley van Oosten ( Melvin van Eijk); Marvin Erwich; Andre Almeida (Gino Blom) ;Stefano Tavares ; Adilson de Barros; Kevin Kroon; Damian de Jong (Michel van ’t Zant) ;Jordy Wemelsfelder