Wedstrijdverslag Bolnes 1 -v.v. Pernis 1

24 september 2016 14:30

Drunen, V. van

Onbekend

Na  de stijgende lijn qua voetbal , ondanks de kleine nederlaag ,welke vorige week werd ingezet tegen Rozenburg , zijn we benieuwd naar de wedstrijd deze week tegen Bolnes.

Bolnes is deze competitie gestart met 3 nederlagen , waarin ze wel veel gescoord hebben maar nog meer doelpunten tegen kregen.
Ik wil het vandaag maar niet te lang maken want wat Pernis vandaag liet zien was ronduit beschamend.

Het was vanaf de 1e minuut de mindere van Bolnes op alle fronten. Vooral het als team als los zand voetballen ieder duel verliezend en niet met de bereidheid om bij een slechte wedstrijd ( wat altijd kan gebeuren) er met zijn allen de schouders onder te zetten was zeer teleurstellend.

Daarnaast mag het Bolnes nog dankbaar zijn dat deze ondanks de 5-0 overwinning niet heel nauwkeurig waren in de afwerking. Typerend hierbij is dat ondanks deze grote nederlaag onze beste man (Niels) in de goal stond en door diverse reddingen voorkwam dat we niet tegen een nog grotere nederlaag aan zijn gelopen.

Volgende week tegen het qua resultaten ook nog teleurstellende RHS waarbij een nederlaag het voor een van deze ploegen voorlopig alleen maar naar onderen kijken is.
Hopelijk zijn de revanche gevoelens bij coach en spelers aanwezig om volgende week tegen RHS te laten zien dat dit een eenmalige off-day was.

Opstelling Pernis:

Niels Ketting; Vani Mendes ;  Desley van Oosten (Heidemer Monteiro Semedo) ,Izak Lavooij;Stephan October;  Stefano Tavares; Jordy Wemelsfelder (Brian Vieira); Michel van ’t Zant  ;Michel Tavares ( Sander Fonseca) ; Andre Almeida.