Verslag v.v. Pernis 1 - Victoria'04 1

7 mei 2016 14:30

Fonseca, O.A

Teleurstelling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zoals vaker in deze knotsgekke competitie is op het moment dat het er echt omgaat helaas sprake van het niet grijpen van deze kansen.
Net zoals tegen RHS thuis en Rockanje thuis waren de mogelijkheden om een beslissende voorsprong te kunnen nemen op de concurrentie.
Nou kan ik hier gelijk bij aangeven dat dit seizoen niet alleen voor vv Pernis geldt maar ook nog voor wel een 4-tal andere verenigingen in deze competitie.

Helaas is dat in al die gevallen voor vv Pernis niet gelukt, met toch wel als grootste teleurstelling de wedstrijd van gisteren tegen Victoria 04.

Er zijn best wel een aantal redenen voor aan te wijzen zoals het ontbreken van een vijftal potentieele basisspelers door blessures en/of schorsingen, maar dan nog lieten de overige spelers helaas een collectief falen zien met slechts een paar spelers die hun normale niveau haalden.
Dat daarbij ook onze keeper zit ondanks 6 tegendoelpunten ,zegt dan ook wel voldoende dat we gisteren tegen een (onverwachte) kansloze en verdiende grote nederlaag opliepen.

Jammer voor de toch wel veel aanwezigen Pernissers die de moeite hadden genomen om naar deze wedstrijd te komen kijken dat het spel en resultaat juist in deze wedstrijd zeer teleurstellend was.

Over de wedstrijd zal ik kort zijn: 0-4 bij rust 1-4 door Desley en 1-6 eindstand.

Over deze teleurstelling heen kijkend wil ik toch ook wel aangeven dat over het hele seizoen gesproken we nog steeds mogen spreken van een geslaagd seizoen waarbij je beter de 1e wedstrijd met 1-6 kan verliezen dan de beslissende 25e maar dat neemt niet weg dat we toch een goed seizoen gedraaid hebben en dit zeker perspectief bied voor het nieuwe seizoen, maar eerst dit seizoen goed afsluiten volgende week bij kampioen Nieuwenhoorn.

Opstelling Pernis:

Niels Ketting; Brian Vieira; Desley van Oosten; Izak Lavooij; Sander Fonseca(Genn Schaad); Niels Vedder; Andre Almeida ;Heidemer Semedo;Danny da Graca;Jordy Wemelsfelder (Stefan van Kampen); Michel Tavares( Gino Blom)

Bekijk hier het fotoalbum

Bekijk hier de man of the match