Verslag Rozenburg 1 - v.v. Pernis 1

30 januari 2016 14:30

Moussaoui, M.

Onbekend

Vandaag kan ondanks de hevige regenval toch de wedstrijd tegen Rozenburg gespeeld worden omdat Rozenburg de mogelijkheid heeft om uit te wijken naar een kunstgrasveld.

Bij aanvang van de wedstrijd was de ergste regen opgehouden en was het inmiddels windstil geworden ,dus bijna optimale omstandigheden voor een goede pot 3e klasse voetbal.

Om maar iedereen snel uit de droom te halen , van een goede wedstrijd was geen sprake omdat beide partijen gedurende praktisch de gehele wedstrijd problemen hadden om een speler aan te spelen met een zelfde kleur shirt.

Waar het aan gelegen heeft ?????????????  (in de Kuip weten ze dit trouwens op dit moment ook niet meer ) maar het werd een wedstrijd om snel te vergeten met als enige pluspunt voor Pernis dat ze er toch nog een punt aan hebben weten over te houden, niet omdat Rozenburg zoveel minder slecht was maar Rozenburg in ieder geval wel een aantal grote kansen kregen die geheel in lijn van de wedstrijd niet door hen benut werden.

Dus even heel in het kort toch iets over de wedstrijd , kort voor rust een goede strak aangesneden voorzet van Adilson vanaf de rechterkant die door Michel T. wel fraai werd gescoord door de bal rechtstreeks uit de lucht achter de keeper van Rozenburg te volleren.

Na rust was het eerste kwartier het beste gedeelte v.w.b. Pernis, maar direct na de 1-1 d.m.v. een kopbal uit een lang onderweg zijnde hoge lange bal van achteruit en heel slecht verdedigd mede door een foutieve afstemming/communicatie verdedigend tussen Michel T en Niels K, werd het van kwaad tot erger en was het enige pluspunt dat de 1-1 op het scorebord bleef.

Tel daarbij ook nog de makkelijk gegeven gele kaart, door de te nadrukkelijk aanwezige zijnde scheidsrechter, aan onze aanvoerder Izak waardoor hij de eerstvolgende wedstrijd geschorst is en we weten dat dit niet de middag is waar we verheugd op kunnen terugkijken.

Rest nog te melden dat in de 2e helft nog ingevallen zijn: Edinho, Niels Vedder en Danny da Graca.

Snel vergeten en over 2 weken de kans om dit recht te zetten tegen Leonidas.

Opstelling Pernis:

Niels Ketting; Vani Mendes ; Heidemer Semedo, Izak Lavooij; Brian Vieira ; Adilson de Barros; Andre Almeida; Michel Tavares ; Stefano Tavares ; Michel van t Zant ; Jordy Wemelsfelder