v.v. Pernis erkend leerbedrijf

13 januari 2014 10:45

Beste leden, bijzonder verheugd zijn wij als Jeugdbestuur jullie te kunnen melden dat vv Pernis de erkenningsstatus niveau 4 (hoogste graad) heeft verworven via Calibris.

Calibris is het kenniscentrum die certificering van erkende leerbedrijven verzorgt voor o.a. sportinstellingen (bv een voetbalvereniging).
In Nederland is de wetgeving zodanig dat MBO studenten alleen stage lopen bij een erkend leerbedrijf. Volgt men dit traject niet dan zal de stage als niet erkend beschouwd worden.

Wat betekent dit voor vv Pernis ? ..... Via Calibris kunnen wij gebruik maken van geschoolde trainers, die onder leiding van onze gekwalificeerde (jeugd)hoofdtrainers hun partijkgerichte opleiding kunnen volgen.
Een dergelijke aanvulling op onze bestaande en zeer gewaardeerde trainers/leiders zullen een positieve bijdrage leveren aan onze jeugdafdeling, met als doelstelling een hoger niveau te bereiken.

Klik hier om het certificaat te bekijken.

Meer info volgt binnenkort. Schroom niet om je vragen hieromtrent voor te leggen bij onze coordinatoren - Dennis Drenthe en Serge de Lobel.

Grt
Jeugdbestuur vv Pernis