vv Pernis 2 neemt punten mee bij koploper WFB

2 december 2013 10:00

Eindelijk was het zo ver. De kraker tegen WFB uit Ouddorp. Hier leefden we al weken naar toe.

Door een blessuregolf hadden we maar 12 fitte spelers. Blessures van John, Manu, Edson,Vinkie,Bob,Guy en Leo( hoop dat ik niemand vergete ben). Aissam die tijdelijk gestopt is en dan gaat het hard met je spelers.Gelukkig was Max bereid om met 2 mee te spelen.

Nogmaals dank Max!!

Er werd begonnen met de volgende 11.

1.Jeff

2.Voogt

3.Eikkie

4.Sven

5.Stefan

6.Izak

7.Emiel

8.Erwich

9.Tiggel

10.Arne

11.Max

Op de bank Nielsie V en de niet fitte Guy en Leo

Het begin was waar je als team van te voren van droomt.

Na een goede pass van Izak( dit was niet afgesproken he, je zou de assist op de 2-0 geven) was het de laatste man die zich verkeek op de hoge bal en was het Max die met een droog schot de keeper kansloot liet.

Binnen 1 minuut met 10 voor, heerlijke start van deze topper.

De wedstrijd speelde zich voornamelijk af op het middenveld en beide poegen wisten
nauwelijks kansen te creeren.

Na een goede actie van de aanvaller die uit de draai naast schoot hebben we de enige mogelijkheid gehad voor de thuisploeg.

Het was Pernis dat na goed door zetten van Emiel die de bal veroverde en direct voor te zetten waar Max goed bij de 1e paal en knap binnen schoot.

Tot de rust kwam WFB nog 1 door vanaf de zijkant maar Jeff redde katachtig.

2-0 ruststand.

Na de rust hetzelfde spelbeeld en de WFB spelers werden na een tijdje wat geirriteerd door het scherpe en goede compacte spel.

Nog 1 hachelijk moment voor de goal bij ons waar Sven een hoog stemmetje over hield maar het was zón wedstrijd dat we afdwongen dat er niks in zou gaan.

Met nog zón 5 minuten op de klok was het Max die weggestuurd werd en nadat hij bij zijn 1e poging nog de keeper raakte werkte hij de rebound via de binnenkant van de baal binnen.

Dit was ook de eindstand.

Een hele goede team prestatie,ondanks zoveel afwezigen en dan dit resultaat.

Hulde mannen!!!

Nu volhouden en niet naast de schoenen gaan lopen, Zaterdag wacht de lastige uit beurt bij Rijnmond. Allemaal weer net zo scherp als zaterdag en dan kunnen we van iedereen winnen.

Leo