Bas Ruizeveld de Winter ontvangt Zilveren Speld

19 november 2013 0:30

Tijdens de algemene ledenvergadering van maandag 18 november jl. is scheidend voorzitter Bas Ruizeveld de Winter door de KNVB in het zonnetje gezet.

Het was omstreeks 21:00 uur toen de heer Bakker van de KNVB ons clubhuis binnenstapte. Hij zocht een plekje in de deuropening alwaar hij al snel door Bas werd opgemerkt. Bas wist namelijk nergens van. Kort daarna ontvangt de heer Bakker uit handen van onze secretaris, Anne Willem Rowaan, de microfoon. Namens de KNVB kwam de heer Bakker de Zilveren Speld aan Bas overhandigen. Te samen met de speld ontvangt Bas ook een oorkonde.

Bas; "Ik vind het een eer om deze Zilveren Speld te ontvangen. Echter had ik hier niet gestaan als jullie, de leden, er niet waren geweest. Daarom wil ik deze onderscheiding met jullie delen want ik ben door jullie in de gelegenheid gesteld om met overwegend veel plezier de functie van voorzitter uit te oefenen".

Bas dankte hierop nogmaals de leden en het bestuur voor de fijne samenwerking. Persoonlijk vindt Bas het lastig om in het zonnetje te worden gezet en de onderscheiding te ontvangen. Bas; "Waarom krijg ik de Zilveren Speld? Waarom bijvoorbeeld de jeugdtrainer niet want die is veel belangrijker dan de voorzitter." "Daarom deel in deze onderscheiding met jullie als leden".

Jacco van der Kamp zal Bas opvolgen als voorzitter. Later meer hierover.

Op de onderstaande foto krijgt Bas de Zilveren Speld van de heer Bakker op zijn revers gespeld.
Bas bedankt!

Bas ontvangt speld

(Deze tekst (en beeldmateriaal), of een samenvatting, mag alleen met bronvermelding worden overgenomen)