NIEUWS MINI F vv PERNIS

12 november 2013 13:30

vv Pernis mini F

Afgelopen zaterdag heeft de mini-F de eerste competitie wedstrijd gespeeld tegen vv Rhoon. We speelden bij vv Rhoon op het kunstgras.

Helaas met 0-5 verloren.

Beide teams hadden voldoende spelers, dus het werd 7 tegen 7.

De eerste helft ging gelijk op. Er waren veel kansen en met 0-1 gingen we de rust in.

Twee keer 20 minuten voetballen was voor de mini’s een flinke uitdaging. De jongens hebben enorm hun best gedaan. Ondanks de verloren punten, heeft iedereen weer veel plezier gehad.

Zaterdag 16 november speelt de mini-F hun eerste thuiswedstrijd. Om 9:30 uur start de wedstrijd. Het zou ontzettend leuk zijn als er veel publiek is om de jongens aan te moedigen.

Groetjes de mini-F