9-klapper VVP 6, Feest in de sluiskop!

15 oktober 2013 19:15

Vandaag stond het nog puntloze Oude Maas op het programma.
Bij aankomst bleek (misschien) al snel waarom dit team nog geen punt had verzameld.

Er was namelijk geen scheids aanwezig, ze hadden maar 10 man(waar er dan eigenlijk 1 van moest gaan fluiten) en er waren er zeker 2 a 3 boven de 50.
Kars bood zich vrijwillig aan om de 1e helft te fluiten en Juul voor de 2de.

Afijn, in de 1e helft regende het kansen voor het 6de. Terwijl we in een bijzonder traag tempo speelde, kregen we overal zeeën van tijd. Ze hielden zich wel met z'n alle op in het strafschopgebied, maar toch mochten we het onszelf aanrekenen dat het maar 0-4 in ons voordeel was. De meeste zullen denken, 4-0?? Dat is toch een wereldstand voor het 6de? Nou wie de wedstrijd zag wist wel beter.

In de 2de helft ging het misschien nog allemaal iets makkelijker, maar dat was meer omdat hun het al lang en breed opgegeven hadden.
Het 6de liep met speels gemak uit naar 9-1, wat misschien wel 30-1 had moeten zijn.
Maar u zult denken, hoe kan je da die ene goal tegen krijgen?
Tja, ze zijn dan ook 1 keer bij ons goal geweest. Een klein 'foutje' van Coen en de bal lag erin.
De uitleg van Coen hierbij was: 'Ja beter nu een kleine blunder, dan volgende wedstrijd tegen de koploper'
Oke Coen, jij houdt dus de nul tegen Brielle en wij vergeven het je.

Een leuke wedstrijd was het allerminst, maar de eindstand was uiteraard heel leuk voor de statistieken.
(en het bier smaakt er ook niet slechter op)
Doelpuntenmakers waren: 3x Martijn, 2x Schenk, 2x Sonny, Coen 1x, Kars 1x

Dit alles werd zaterdag gevierd met een etentje en wat alcoholische versnaperingen in de 'Cafe/Restaurant De Sluiskop'. Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar.

Met sportieve groet van uw verslaggever,

Mr. X