Contributieachterstanden en Boetes KNVB

9 oktober 2013 20:30

Zoals een aantal van jullie gemerkt hebben zijn wij de afgelopen periode met het innen van achterstallige contributie en boetes opgelegd door de KNVB n.a.v. gele of rode kaarten. Dit kost ons veel tijd en vergt veel energie die wij als bestuur graag in andere meer positieve zaken zouden willen steken. Gelukkig zijn er leden die gehoor geven aan onze vraag en hun achterstand direct betalen. Helaas zijn er ook een aantal die geen gehoor geven aan ons veelvuldig verzoek. Wij vinden het vervelend maar zijn hierdoor wel genoodzaakt om de spelerspassen van de betreffende leden in te nemen. Betreffende leden zijn daardoor niet meer speelgerechtigd totdat de achterstand in zijn geheel is voldaan.