ook VV Meeuwenplaat delft onderspit tegen vv Pernis 2

3 oktober 2013 8:45

Vanavond stond er een oefen wedstrijd op het programma zodat iedereen minuten kan maken ivm de brede selectie die we hebben.

Om 20.00 uur werd er afgetrapt bij VV Meeuwenplaat 2.

Onze Hoogvlietse vrienden spelen ook 3e klasse, alleen dan op de zondag. Wilde eerst geen verslag doen maar op aandringen van Melvin moest ik er toch 1 maken. Jullie lezen later wel waarom.

We begonnen in de volgende opstelling:

1.Niels
2.Richard
3.Martijn
4.Bob
5.Stefan
6.Aissam
7.Edson
8.Niels Vedder
9.Arne
10.John
11. Leo

De Meeuwen namen vanaf het begin het heft in handen door veel druk te zetten en de gasten niet in het pel te laten komen.

Dit resulterde in wat kleine mogelijkheden. Na een minuut of 15 kwam Pernis wat beter in het spel en werd er meer gecombineerd.Dit resulteerde in een doelpunt,na en goede lange trap waar het centrum van de gasten er niet goed uit zag kon Leo ontsnappen en die schoot met een schuiver in de horte hoek de 0-1 binnen.

De tegenstander was wat van slag en Pernis profiteerde vrij snel. Na wederom een lange bal en mistassten van de defensie kon Leo terug leggen op Aissam die met een fraaie stinkpass Arne kon bedienen die onberispelijk raak schoot. Dit was tevens de ruststand.

Na rust wat wissels: Melvin voor Edson,Sven voor Arne.

Pernis begon scherp en geconcentreerd en bij vlagen was er goed positiespel. Na goed druk zetten van Veddertje kon Sven op de keeper gaf en die moet je zón kans niet geven... 0-3,.

Niet veel later kon Vedder zelf ontsnappen en de 0-4 binnen schieten, Dat het zo makkelijk ging was te merken want scherpte werd wat minder en dat leidde tot 2 tegengoals..

Na de 2-4 kon Mellielev oprukken en na een rush van zón meter of 35 vanaf de hoek van de 16 schitterend de verre hoek zoeken en knap binen schieten.
zijn 1e goal van zijn leven, hartstikke leuk!!

Daarna nog wat gerommel en het was 3-5. Iedereen dcht dat het nu wel klaar zijn maar Marvin omzeilde goed de buitenspelval en bediende de meegelopen Leo zodat de eindstand 3-6 werd.

Goed gevoetbald, onnodige tegengoals maar bij deze stand geen gevolgen.
13 wedstrijden op rij gewonnen. Zou dit een record zijn in de historie? In de historie van  VV Pernis ieder geval maar van beide oude verenigingen???????

Leo