vv Pernis 2 - Vlotbrug 2

19 augustus 2013 9:15

Vandaag konden de mannen van 2 hun kunsten vertonen voor eigen publiek. De tegenstander was Vlotbrug uit Hellevoetsluis.

Deze ploeg is kampioen geworden in de 3e klasse en dus gepromoveerd naar de 2e klasse. Het beloofde dus geen makkelijke wedstrijd te worden maar een prima graadmeter.

We hadden deze week 2 gast spelers: Alex Smaling en op het laatste moment Jaimy Barendregt.

De wedstrijd ging in de eerste 20 minuten gelijk op. Zonder echt grote kansen voor beide teams was het leuk om naar te kijken. Uit het niets viel de 1-0, na goed druk zetten van Edson en John kwam Manu 1-1 te staan en speelde zijn man goed uit om beheerst binnen te schuiven.

Vlotbrug ging wat meer druk zetten en creëerde een vrije trap omdat Mike een terug speelbal prima klem pakte. De vrije trap ging in de muur en er werd geen schade geleden.

Na een vlotte aanval werd Manu weg gestuurd door Edson en hield het overzicht en gaf Sven een niet te missen kans. De 2-0 stond op de borden.

Dit was ook de rust stand.

In de 2e helft kwamen Jaimy en Leo in het veld voor Richard en John. De 2e helft was genieten voor het publiek. De ene na de andere mooie combinatie werd hun voor geschoteld.

Nadat Manu nog een grote kans miste en Leo de lat raakte was het Marvin die een prima aanval beheerst afrondde door de keeper het bos in te sturen. Vlotbrug was het kwijt en werd bij vlagen zoek gespeeld.

Na een goede opening op Patrick die daarna Marvin vond en schitterend de bal over de keeper heen volleerde werd het 4-0. Pernis was los en had geen medelijden met de gasten.

De 5-0 was een prma combinatie door het centrum van Manu en Edson, een zaalvoetbalgoal van Manu. Het was nog niet genoeg voor de mannen en deze keer was Manu de aangever die prima bleef kijken en Patrick voor een leeg doel te zetten en de 6-0 aantekende.

Na de aftrap werd er gelijk weer druk gezet op de gasten. Dar door kwam Leo in bal bezit en die zette met een prima pass Edson alleen voor de keeper die daardoor ook zijn doelpuntje kon mee pikken en de 7-0 door de benen van de keeper schoof.

Een paar minuten voor tijd werd er afgefloten en kon er worden nagenoten voor de mannen.

2 prima wedstrijden gezien van de mannen. De volgende wedstrijd is donderdag 22 augustus bij HBSS uit Schiedam.

Leo

Begonnen in de volgende opstelling:

1.Mike Snikkers
2.Richard Voogt