vv Heerjansdam 3 - vv Pernis 2

12 augustus 2013 16:45

Vandaag stond de 1e oefen wedstrijd voor Pernis 2 op het programma.

Na veel afmeldingen ivm werk en vakantie konden we toch met 13 man vertrekken. We begonnen met gast spelers Heus,Jeff v offeren en Ron Sekeris in de basis.

We begonnen goed aan de wedstrijd en Heerjansdam werd gelijk vast gezet. Na een goede opening van Jeff was het Ron die dit buitenkansje benutte en de 0-1 aantekende.

Pernis bleef de betere kansen creeeren maar mede door wat geluk bleef de 0-2 achterwege. Tot de gasten ons in het zadel hielpen door een terug speelbal waar patrick het hoofd koel hield en beheerst afrondde.

Het leek er op dat we met 2-0 de rust zouden maar door ongelukkig wegwerken van Guy kwam de bal voor de voeten van de spits en die maakte er 2-1 van. Een minuut later raakte onze keeper Jeff geblesseerd en moest in de kleedkamer achter blijven. Mike ging de 2e helft keepen zoals afgesproken.

Na een minuut of 10 kregen we een dubieuze strafschop tegen door duwen van Marvin.
goed ingeschoten en 2-2. Met nog een half uur te spelen mocht veteraan Leo nog opdraven.

Na een goede opening van jeff kreeg de invaller de bal niet onder controle en kwam voor de voeten van onze nieuwe aanwinst Edson en die haalde uit zoals Ronaldo ze raakt en met een zwabber belandde de bal achter de keeper.

Het beste was er af bij bij Heerjnsdam en Pernis voetbalde vrolijk verder.Na weer en opening van Jeff kwam de bal bij Leo en die gaf de bal me op de goed opgekomen patrick, die goed het overzicht bleef bewaren en Edson zijn 2e goal gunde.

Nadat er nog een speler werd uit gestuurd van de gasten wegens commentaar werd het ook nog 5-2. Na goed doorzetten van Leo kon de verdediger niets anders dan hem vast houden wat een penalty opleverde.

Jeff wilde hem nemen maar Edson vroeg zo vriendelijk of hij zijn 3e treffer mocht maken dat de altijd vriendelijke Jeff niet kon weigeren en zo werd de eindstand bepaald op 5-2.

Prima resultaat  en nu vast houden en proberen met nog meer mensen te komen trainen en voetballen. We hopen het publiek zaterdag weer te zien op Sportpark Pernis waar Vlotbrug op bezoek komt om 12.00 uur.

Leo

Opstelling 1e helft: