Overleden: mevrouw van Noort-Gorzeman

9 juli 2013 7:30

Zondagavond ontvingen wij het droeve bericht van het plotseling overlijden van mevrouw van Noort. Met haar overlijden komt een einde aan een (bewogen) periode van het voetballen in Pernis.

Onze gedachten gaan uit naar haar zoon Ad en haar man Floor, beiden zeer bekend (zeker bij de ouderen onder ons) in onze vereniging. Ad heeft jarenlang succesvol gevoetbald bij Excelsior met zijn ouders als trouwe supporters langs de lijn. Ad speelde ruim 450 wedstrijden in het 1e elftal. Na zijn overlijden (auto ongeluk in 1985) kwamen mevrouw en mijnheer van Noort toch trouw naar de thuiswedstrijden, de uitwedstrijden sloegen zij over en bekeken dan de thuiswedstrijden van Doto. De fusie hebben zij beiden nog meegemaakt en zijn bij een enkele wedstrijd aanwezig geweest.

Martien Snikkers wensen wij sterkte met dit verlies, door omstandigheden zijn de heer en mevrouw van Noort voor hem “ouders” geweest.

Klik hier voor de rouwkaart.