Toelichting op de aanstaande vacature van voorzitter

27 juni 2013 21:45

Beste leden,

Naar aanleiding van verschillende reacties informeer ik je dat mijn beslissing om te stoppen al eerder was genomen. De tekst op de site is in overleg met mij geplaatst, maar had bij nader inzien wel wat anders gekund.

Na de geslaagde fusie en de goed verlopen verhuizing is het tijd voor een andere voorzitter. Mijn houdbaarheidsdatum is verstreken en mijn accu raakt versleten. Negen jaar heb ik voorzitter mogen zijn van deze prachtige vereniging waaraan ik veel goede herinneringen  heb en waarbij ik tevens de nodige levenservaring heb opgedaan. Na een dergelijke periode wordt het echter tijd voor vers bloed en vind ik dat ik een stap opzij moet zetten om mensen met nieuwe verfrissende ideeën de kans te bieden.

Dus om verdere speculaties en misverstanden te voorkomen, mijn beslissing heeft niets te maken met omstandigheden o.i.d. Het geeft juist energie als je ziet hoeveel vrijwilligers er bezig zijn bij en de stappen die we hebben gezet in onze mooie vereniging.

Omdat ik pas aftreed en afscheid neem op de eerstvolgende ALV is het voorstel al gedaan om die vergadering in 2030 te houden.

Bij navraag blijkt dat echter niet te mogen.

Geniet van de voetbal loze weken en ga na of de functie iets voor jou is of iemand uit jouw omgeving.

Met vriendelijke groet,

Bas