Bericht van de bestuurstafel

22 juni 2013 12:45

Via deze weg informeren wij u dat per ingang van het seizoen 2013/2014 vv Pernis een nieuwe kleding leverancier heeft.

Er wordt afscheid genomen van Sportshop Chabot / Masita, welke wij een enorm compliment maken en bedanken voor hunservice en betrokkenheid bij onze vereniging de afgelopen jaren.Vv Pernis maakt de overstap naar Quick.

De overstap naar Quick
zal gefaseerd gaan, wat houdt dit in? Zodra er een wedstrijd tenue vervangen moet worden wordt het Masita tenue vervangen worden door een Quick tenue! Het nieuwe Quick tenue zal snel op de website worden geplaatst.

Voor komende seizoen zal bij de senioren het 1
e elftal aangekleed worden door Quick. Bij de jeugd zullen de jeugdleiders en trainers worden aangekleed met Quick, maar ook alle jeugdleden zullen buiten de wedstrijd tenues worden aangekleed met Quick.

Door zich te
verbinden aan Quick wil vv Pernis ook direct in het seizoen 2013/2014  een lange wens in vervullen laten gaan met een kleding lijn te presenteren voor de gehele vereniging. Voor de kleding zal een webshop worden geopend waar de lijn te zien is en te bestellen.

Hierbij hopen wij u als leden voldoende te hebben
geïnformeerd.

Bestuur vv Pernis.