De returnwedstrijd van de F5 tegen VFC

7 mei 2013 9:15

De thuiswedstrijd tegen VFC was toch wel een speciaaltje! De allereerste (uit)wedstrijd van onze F5 was namelijk tegen VFC, 15 december vorig jaar. Toen werd helaas verloren met 7-2.

Wat zou de returnwedstrijd ons brengen?

Het begon allemaal een beetje aan de rustige kant...de wedstrijd begon om 10u, een mooie tijd, maar het leek alsof er een aantal van ons nog niet helemaal waren uitgeslapen. Ze kwamen niet echt op gang. Er werd wat heen en weer gevoetbald maar doelpunten kwamen er niet. We gingen de rust in met een 0-0 stand. Uiteraard een nette stand, helemaal niks mis mee...maar....we zijn nog steeds in de race voor het kampioenschap dus het gas moest erop!!

En het gas ging erop! In de tweede helft werd er 5 keer gescoord. Eerst door Jesse (1-0), toen Marques (2-0), daarna Damian (3-0) en (4-0) en als laatste JayJ (5-0). YES!

Degene die in deze wedstrijd een grote rol heeft gespeeld is Jeremy, hij blijft lopen voor en met die bal.Vanuit het midden, naar links, rechts, weer terug naar het midden. Bij het doel van de tegenstander..overal is hij te vinden. Wat een uithoudingsvermogen en totaal niet bang om die bal af te pakken van de tegenstander.

Jer, voor jou de titel "Man of the match" in deze wedstrijd, heel goed gedaan!

En wederom een topprestatie van Sean onze keeper. Er kwamen best wat kansen voor VFC, maar Sean maakte er gehakt van!

Dus weer 3 punten erbij. Goed gedaan jongens!

Nu staan we op een gedeelde eerste plaats met nog 2 teams met nog twee wedstrijden te gaan, precies tegen die twee teams met wie we de eerste plaats delen....

Hoe het ook zal lopen, jongens van de F5 voor ons zijn jullie sowieso al winnaars! Jullie zijn een goed team, jullie weten wat jullie aan elkaar hebben, en nog het belangrijkste, jullie hebben er elke week weer zin in, hebben er lol in om te voetballen.

Vol enthousiasme (en ook best een beetje fanatiek, helemaal niks mis mee) komen jullie altijd het veld op.  Wat willen we nog meer!

Groetjes,

Debbie van Nielen