Pernis dames zaal dragen steentje bij voor KIKABOUW

24 april 2013 19:00

Tijdens de laatste competitiewedstrijd van het dameseredivisie zaalteam van voetbalvereniging vv Pernis, zullen de meiden van het talententeam geld ophalen, onder de supporters, om met zijn allen een steentje bij te kunnen dragen.

Voor elk doelpunt dat er wordt gescoord door de vv Pernis dames 1, deze laatste wedstrijd, zal hoofdsponsor Zorg VvE Beheer een steen sponsoren.
Daarnaast zal de sponsoropbrengsten van de wedstrijdbal, gesponsord door stichting buurtwerk kralingen-crooswijk ook geheel aan deze actie worden toegevoegd.

KOM DUS ALLEMAAL VRIJDAG 26 APRIL OM 21:15 IN SPORTHAL MARGRIET TE SCHIEDAM EN SCHREEUW DE MEIDEN NAAR ZOVEEL MOGELIJK STENEN!