Verzoek van onze werkploegen en het bestuur.

18 april 2013 20:15

Zoals jullie weten en wel kunnen zien wordt er iedere dag druk gewerkt aan het complex “Sportpark Pernis”. Het is mooi om te zien hoe alles hoe langer hoe mooier en beter wordt gemaakt. De werkploeg overdag werkt zich drie slagen in de rondte om dit voor elkaar te krijgen en ook nog eens alles schoon te houden voor de leden van voetbalvereniging Pernis.

Helaas moeten zij constateren dat er op de club ook veel gesloopt wordt. Vaak gebeurt dit door spelende kinderen maar tot onze spijt moesten zij ook enkele keren constateren dat dit niet anders dan opzet kan zijn door de wat ‘grotere’ kinderen.

De werkploeg heeft ons dan ook het volgende verzoek gedaan tot de volgende oproep.

VERZOEK AAN DE KINDEREN :

Er liggen op het sportcomplex nogal wat spullen waar de werkers mee bezig zijn. Laat dit alsjeblieft liggen waar het ligt en ga er niet mee lopen sjouwen. Het is vervelend voor de werkers om steeds weer op zoek te gaan naar spullen waar ze de vorige dag mee bezig waren. Dit kost hun veel kostbare tijd en moeite.

VERZOEK AAN DE VOLWASSENEN:

(ouders, leiders,trainers,sporters en bezoekers)

Probeer een klein beetje de kinderen in de gaten te houden dat ze niet overal  in ,op of onder kruipen en dat ze niet met allerlei bouwmateriaal lopen te sjouwen. Het blijft overal slingeren en het is niet geheel ongevaarlijk natuurlijk. Schroom niet om elkaar te corrigeren of te waarschuwen.

VERZOEK AAN ALLEN :

Ruim je (eigen)rotzooi op. Het is niet normaal zoveel rommel er iedere dag opgeruimd moet worden door de werkploeg. Plastic flesjes en peuken die zomaar op de grond liggen, sportbandages die op de grond gesmeten worden,weglopen bij je tafeltje in de kantine die niet even leeggeruimd wordt, trainingsgoaltjes die niet van het veld gehaald worden als men klaar is, schoenen die tegen de muur uitgeklopt worden. Ik weet zeker dat dit thuis ook niet gebeurd !!

Probeer zelf het goede voorbeeld te geven en wees niet bang een ander er op aan te spreken als men even ‘vergeet’ iets op te ruimen. Er staan namelijk genoeg vuilnisbakken binnen en buiten de kantine.

Laten we deze vereniging de uitstraling geven die bij ons hoort, zowel binnen als buiten het veld !!

Met vriendelijke groeten namens de werkploeg en het bestuur,                                                                     Bastiaan Ketting