Doe jij al iets voor de vereniging ? Bijv. barmedewerker of omroeper etc..

23 augustus 2011 21:30

De eerste weken van de v.v. Pernis laten zien dat de vereniging leeft en bloeit. Echter dit gaat allemaal niet vanzelf.

Elke activiteit die er plaats vindt wordt gerund door vrijwilligers. Vrijwilligers zijn er nooit genoeg er kunnen altijd handjes bij, zodat niet al het werk op dezelfde schouders neerkomt.

Bar- en keukenmedewerk(st)ers zijn van harte welkom. Infomeer gerust bij Hans of Jacco wanneer je kunt helpen.

Of help de werkploeg door de week, als u nog wat uurtjes heb.....Laat  Bas of Dolf  weten dat het echt iets voor u is....

Misschien bent u wel veel beter in praten, dat komt goed uit. Ook een omroeper voor de wedstrijden van het eerste thuis zou een welkome versterking zijn. Laat het Bas/Dolf weten.

Kortom kom in beweging voor de v.v. Pernis !

Vraag niet wat doet de vereniging voor mij ? Maar vraag jezelf eens af wat doe ik voor de vereniging !