Oud Papier

13 januari 2013 22:00

Voetbalvereniging Pernis had op de Madroel een contract met Van Gansewinkel voor het ophalen van oud papier.

Helaas viel de opbrengst van het oud papier tegen en woog dit nauwelijks op tegen kosten en moeite die hier tegenover stonden.

Wij hebben dit contract daarom opgezegd en zijn een nieuw contract aangegaan met Klein Recycling tegen gunstiger condities.

Uit het verleden weten wij dat het oud papier een leuke bijdrage kan leveren in de opbrengsten van de vereniging. Ook hier geldt, hoe meer oud papier hoe hoger de opbrengst! Daarom het verzoek aan onze leden om het oud papier te verzamelen en bij onze vereniging in te leveren.

De container staat direct links op de parkeerplaats als u ons sportpark aan de Deijffelbroekseweg op komt.

Namens het bestuur al vast bedankt voor uw medewerking!