1 januari 2013 17:00

vv Pernis verlengt de contracten van hoofdtrainer Hans de Rover en assistent-trainer Johan Wouters. vv Pernis is uiterst content hoe beide trainers zich bewegen en profileren binnen de vereniging.

Hans de Rover, bezig aan zijn eerste seizoen in Pernis, heeft een moeilijke start en verkeert met het eerste elftal in de onderste regionen van de 2e klasse D. Door het contract te verlengen geeft vv Pernis een signaal af omtrent het vertrouwen in Hans de Rover. Samen  zal er gewerkt worden aan een goede en stabiele basis voor de toekomst.

Johan Wouters, ook bezig aan zijn eerste seizoen als trainer van het tweede elftal bij vv Pernis, heeft na een moeilijke start in de reserve 2de klasse de weg naar boven gevonden. Door het contract te verlengen met Johan geven wij ook hier een signaal af voor de toekomst.

Op korte termijn zullen ook de gesprekken met de andere stafleden en trainers worden gevoerd. Zodra hier meer informatie over bekend is zal dat worden gecommuniceerd.

Met sportieve groet,

Het bestuur van vv Pernis