Aanvullende informatie mbt de Algemene Leden Vergadering van 12 november as

4 november 2012 17:15

Beste Leden,

Een van de agendapunten voor de ledenvergadering die plaats zal vinden op maandag 12 november aanstaande is de verhuizing naar de Loswal.

Tijdens de informatieavond omtrent de complexkeuze welke plaats heeft gevonden 15 augustus jongstleden heeft het bestuur aangegeven geen verbouwingsplannen te hebben gemaakt voor de Madroel omdat het bestuur de toekomst ziet op het complex aan de Loswal.

Op deze avond is gevraagd of het mogelijk is om toch te komen met een voorstel voor de Madroel.

Het bestuur heeft de afgelopen periode alsnog de gegevens en mogelijkheden van beide complexen naast elkaar gelegd, vergeleken en een kostenraming gemaakt voor de noodzakelijke aanpassingen.

Van al deze gegevens, cijfers en feiten is een rapport gemaakt welke een duidelijk beeld geeft om op rationele gronden een goede en rechtvaardige keus te kunnen maken voor een complex dat vv Pernis huisvesting biedt voor de toekomst!

Deze gegevens zal het bestuur presenteren op de Algemene leden vergadering op 12 november aanstaande.

Graag verwelkomen u op deze vergadering.

Het bestuur van vv Pernis