Ut 7e loopt 1 op 20

21 oktober 2012 21:15

Zaterdag 20-10-2012, Ut 7e speelt zijn 4e wedstrijd, bij Bolnes tegen het 3e, als laatste erbij gekomen in onze competitie.Met liefst veertien spelers ( de 15e Dave van Z te P.) dacht dat het om 12 uur vertrekken was,

maar toen stonden de spelers van beide elftallen al op het veld, op het knusse sv Bolnes terrein waar we niet elke competitie komen, maar we hebben gemerkt dat bij "kleine verenigingen" het erg gezellig kan zijn, maar over dat later meer.
Bolnes 3, het is een cliche , maar weer allemaal jonge spelers, van allerlei nationalieiten maar er is geen ongetogen woord gevallen.Veertien spelers dus, met een terugkerende Rob D. in de gelederen en dat scheelde een aardige slok op de kisten bier die er doorheen zijn gegaan die middag.Ut 7e speelde in Bolnes zijn beste wedstrijd van dit prille seizoen, alles klopte in deze spannende partij voetbal waar menig kans om het bekende stukje zeep werd geholpen.
Want ik kan al verklappen dat de eindscore op het wedstrijdformulier( zie foto) vele malen hoger had moeten uitvallen en zolang je die 2e goal niet binnentikt je het jezelf moeilijk maakt , maar alles kwam goed deze middag.
Om een lang verhaal kort te houden, een ieder heeft deze wedstrijd zijn stinkende best gedaan, zo ook Richard P. die dat dubbel deed maar dan op het toilet in de kleedkamer, goeie genade zeg, zou deze jongen zijn eigen kookkunsten proeven?
De wedstrijd was eigenlijk eenrichtingsverkeer, Ut 7e stoomde keer op keer naar de doelman van Bolnes, die een plaag was voor de Pernisser mannnen ( waar heb ik dat meer vernomen?) kansjes waren er genoeg , in de eerste en tweede helft , want spits Dennis vd B en Marco v C. lieten 100 procent kansen onbenut. Wie dat niet deed was Mark J. die op zijn Jumelets zijn goaltje weer meepikte, na goed werk van achteruit sprintte Mark het leder achterna en kon nog net met zijn niet geknipte teennagel het speeltuig achter de verder uitstekende keeper tikken: 0-1.
Het zou de enige goal van deze partij blijven , want de kop zegt het al 1 op 20 , 1 doelpunt uit 20 kansen dat is wel erg mager , maar 3 punten opgeteld bij de drie die we al hadden is 6 uit 4, we gaan het wel zien wat de rest van de competitie ons brengt.
Nog even terugkomend op die kleine verenigingen waar we veel mee te maken hebben , want de kantine en kleedkamers zagen er netjes uit, ruime verkleedruimtes, frisse toiletruimte in de kantine , een overdekt terrasje waar je kan roken en je biertje doen, heel simpel in elkaar gezet , bij zulke verenigingen blijft Ut 7e graag hangen, want dan ook gebeurde. de laatste Pernisser vertrok rond 5 uur van het complex en dat zegt toch wel wat.

Wist U dat ?

Andre S. zijn scheiding extreem rechts zit?
Hij zijn snorretje niet durft te laten staan?
Marcel J en Nick v K. toegezongen zijn vanwege hun verjaardagen?
Er heel veel harde kern was?
Marcel J . niet kan ingooien?
Rob D. 90 minuten heeft gespeeld?
De scheids de man of the match was?
Marius S . weer eens de 0 heeft gehouden?
Er meer Pernisser aanhang was dan thuisbezoekers?
Het wedstrijdformulier na de wedstrijd kwijt was?
Jacco W.zich van geen kwaad bewust was?
Het formulier in de map van de spelerspassen zat?
De scheids ons een goed team vond?
Bart V. handig met aanstekers is?
Marcel J bijna geen h.....r meer had?
Mark J. is komen fietsen?
Dennis v.A. na 184 wedstrijden verlies met het 3e weer eens gewonnen heeft, maar dan met ut 7e?
Er heel veel vriendelijke mensen lopen bij de sv Bolnes?
Leen Blom niet is gesignaleerd?
Bolnes na ons bezoek een wereldomzet had?