Totoscore 13-10-2012

14 oktober 2012 11:15

Wat een belevenis zeg, de totoscore van 13-10-2012 , 7 wedstrijden, 1 afgelast ( Oude Maas -Lombardijen), 31 deelnemers

en toch geen beslissing qua winnaar, het gaat er om spannen, wie hier de winnaar gaat worden, want als ik jullie vertel dat van de 31 deelnemers, er 11 mensen er 3 goed hebben.10 personen er 2 goed hebben, 2 bekenden er 1 goed hebben,de beste kanshebbers gaat ik bij naam noemen, want Bram Kievit,Ineke van Aalst, Piet van Aalst, Duco Bal,en Ivan Oversluizen hebben er 4 goed voorspeld, maar er zijn er nog betere te weten : Henk van Brouwershaven, Alex Smaling en Jacco Wemelsfelder hebben er 5 goed aangekruist, het ligt aan de afgelaste wedstrijd wie de uiteindelijke winnaar gaat worden.Wordt ook weer vervolgd.