Uitslag 1e totoscore 29-09-2012

1 oktober 2012 21:45

Na wat technische problemen is de 1e tototscore van dit seizoen dan een feit,7 wedstrijden goed voorspellen met een 1, 2 of een 3tje, het blijft een gok gezien de voorspellingen die ik onder ogen heb gekregen, maar er zijn winnaars in deze ronde, er is deze ronde nog geen PERFECT SCORE van 7 goed gevallen maar we hebben nog alle tijd.

Oke dan , 5 winnaars waren te melden te weten Bertus de Man, Theo Wilhelm, Ton Wilhelm,Ivan Oversluizen en Izaak Lavooij hadden er allen 4 goed aangekruist. mooi was dat Izaak Lavooij als enigste Zuidland-VDL met een 3tje had ingevuld.
Er deden zaterdag 40 deelnemers mee, dit moet worden verbeterd, zaterdag een thuiswedstrijd dus wie weet.Donderdag zullen de winnaars hun megaprijzen ontvangen.Oja, wat ik bijna vergeet er was nog 1 iemand die er helemaal geen 1 goed had, en toevallig staat deze regelaar van alle wedstrijden en pasjes en uitslagen ook bij de winnaars, Ton Wilhelm, had er afgerond naar boven 0 goed, goed bezig Ton. Donderdag liggen de nieuwe lijsten weer klaar als er geen nieuwe technische problemen zijn.Met oa Pernis - Leonidas .