Ut 7e -SDV 5

1 oktober 2012 21:00

Zaterdag 29-09-2012, het is alweer een week geleden na de thriller tegen VVOR, wat zal deze dag ons brengen, tegenstander SDV 5 had de week ervoor ook al gewonnen, dus dit kon best een leuk potje worden.

Weer een tegenstander gehuld in het historische blauw, het blijft een bizarre kleur EN toestand laten we dat niet vergeten.Veertien man op het formulier genoteerd, dat is wel eens anders geweest, maar weer moest ondergetekende de kicksen aantrekken voor de tweede helft.
Maar een wedstrijd begint meestal met de eerste en als ik eerlijk moet zijn en dat ben ik, viel er weinig te genieten aan het spel van Ut 7e, de tegenstander waren heer en meester gedurende de eerste helft en wij konden daar heel weinig tegenoverstellen. Ik ga er dan ook weinig woorden aan vuil maken, met een ruststand van 0-4 kwamen we nog genadig weg.SDV heeft een sterk teamverband en daar konden wij geen vuist tegen maken, ook hebben zij zeer beweeglijke spelers die het de onzen zeer moeilijk maakten.

Na de thee geen ander speelbeeld, Ut 7e zeer moeizaam verdedigend en ook aanvallend kwamen wij er niet aan te pas met heel af en toe een klein kansje voor de goal van SDV. Zij maakten er in de tweede helft er nog 4 bij waar de eindstand op 0-8 kwam, waar niet iedereen vrijuit ging, maar winnen en verliezen doe je met zijn allen en bier drinken ook, dat hebben we dan ook maar gedaan, de sfeer was er niet minder om.Besluit ik nog met een positief bericht want volgende week spelen we uit om 16.15 ( positief?) bij Ijvv de Zwervers en die spelen in het......?

Wist U dat ?

Niels K. zijn benen insmeert met een Calippo?
Jacco W. voortaan Hacco heet bij Ut 7e na zijn charges ?
Leen V. en Hacco W, geel kregen?
Schel er weer als toeschouwer bij was?
Hij volgende week er weer bij is, voetballend dan?
Niels K. zijn bovenlijf naar Italie gegaan is?
Zijn onderkant naar Siberie ?
We de 13e vrij zijn?
Marcel J. geen schroot rijdt maar verouderde kinderbeugeltjes?
Ineke van A. fotos genomen heeft?