Kantine zaterdag 29 september eerder dicht

23 september 2012 14:45

I.v.m. de medewerkersavond zal de kantine zaterdag 29 september om 18.00 uur sluiten.
Deze medewerkersavond wordt aangeboden aan alle vrijwilligers die zich in het seizoen 2011/2012 belangeloos hebben ingezet hebben om de VV Pernis zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij verzoeken iedereen om uiterlijk 18.00 uur de kantine te verlaten zodat wij de ruimte hebben om de kantine klaar te maken voor de gezellige avond. Wij rekenen op uw medewerking.

Alvast bedankt.

Medewerkersavond 29 september

Iedereen die zich aangemeld heeft voor de medewerkersavond is zaterdag 29  september vanaf 19.30 van harte welkom.  Het buffet start om 19.45 uur.

Mensen die in het seizoen 2011/2012 als vrijwilliger hebben meegedraaid en onverhoopt geen uitnodiging hebben ontvangen kunnen zich tot uiterlijk maandag 24 september nog aanmelden bij Hans Euwema, Hans Keemink of Jacco Wemelsfelder of per email naar  [email protected]