Wedstrijd verslag E1, Jesse

3 september 2012 22:30

Ik ben Jesse en heb zaterdag uit gespeeld tegen DRL. We begonnen gelijk goed 3 of 4 kansen gehad.
Stef rolde de bal uit naar Brett , Brett bleef een beetje pingelen achter in toen werd de bal afgepakt en moest hij aan de noodrem strekken vrije trap tegen boem goal.

En toen nog 10 of 15 kansen gehad niet 1 keer gescoord , en toen was het rust. We waren veel beter , en we gingen de 2e helft door met aanvallen ik ging 2 man voorbij bij de achterlijn , en werd toen onderuit gehaald. Vrije trap en Brett nam die en Sem kopte die binnen 1-1. Even later werd jammer genoeg 2-1 en 3-1 , toen schoot Delano uit een corner 3-2 binnen. We gingen allemaal in de aanval om 3-3 te maken , maar we verloren jammer genoeg toch met 4-2.. Het was een leuke wedstrijd.